اسلایدر سایت عید فطر ۹۶
اسلایدر سایت
اسلایدر تسهیلات قرض الحسنه معمولی
اسلایدر-خدمات-الکترونیک

تلفن بانک کاسپین
۴۲۸۴۸ – ۰۲۱

تلفن بانک چه خدماتی به شما ارائه می دهد ؟

  • دریافت مانده سپرده
  • دریافت سه گردش آخر سپرده
  • دریافت صورتحساب از طریق نمابر
  • دریافت گردش سپرده در بازده زمانی مورد نظر
  • دریافت اطلاعات یک گردش بخصوص
  • دریافت اطلاعات تسهیلات
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • تغییر رمز

در بانکداری نوین یکی از مسائل پر اهمیت دسترسی سریع به خدمات بانکی می باشد. در این راستا مؤسسه کاسپین با ایجاد خدمت تلفن بانک، باعث سهولت در این امر گشته است.با تلفن بانک کاسپین می توانید بسیاری از عملیات بانکی خود را  تنها از طریق یک خط تلفن انجام دهید. این خدمت جهت انجام عملیات بانکی مشتریان بر روی سپرده هایشان طراحی شده است.

راهنمای خدمات سامانه تلفن بانک موسسه اعتباری کاسپین:

برای دریافت خدماتی نظیر دریافت مانده حساب، پرداخت قسط و … باید پس از برقراری ارتباط با مرکز تلفن بانک و وارد نمودن اطلاعات به ترتیب زیر عمل نمود:
ارتباط با مرکز تلفن بانک ــــ وارد نمودن کد مشتری ــــ وارد نمودن رمز اول ــــ انتخاب خدمت مورد نظر

چطور تلفن بانک خود را فعال کنیم؟
جهت استفاده از تلفن بانک موسسه اعتباری کاسپین لازم است مراحل زیر طی شود:
مراجعه به یکی از شعب موسسه و ارائه مدارک شناسایی معتبر و دریافت رمز از شعبه

اگر رمز خود را فراموش کردیم، چه کنیم؟

در صورت مفقودی و فراموشی رمز حساب، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی معتبر در اسرع وقت به نزدیکترین شعبه موسسه اعتباری کاسپین (امیدجلین) مراجعه و درخواست غیر فعال سازی و یا رمز جدید نمایید.
نکته مهم:
حفظ رمز های اول و دوم و جلو گیری از افشای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و توصیه میشود ضمن به خاطر سپردن آنها از نوشتن آنها بر روی مدارک و … جدا” خودداری فرمایید و یا به صورت رمز شده(به نحوی که صرفا” برای شما قابل شناسایی باشد) آنها را نگهداری نمایید.
در خصوص سامانه تلفن بانک ارجح است به منظور جلوگیری از افشای رمزهای خود، پس از اتمام عملیات و خروج از سامانه، شماره ذخیره شده در (تکرار شماره) Redial تلفن خود را حذف (Clear، Erase، …) نمایید.